Fy fan Kissie

Asså jag såg just på Bella & Tyra show där dom intevjuvade Kissie och fy fan. Hon är ju så jävla ego. Hon värkar på fullt alvar tro att hon är bäst i världen och seriöst tro att hon är snygg. Jag vet att man inte ska säga att folk är fula men kissie, snälla fortsätt fotoshop-a dina bilder för i värkligheten eeeuuu! Och du hackar ner på tjocka människor, kolla på ditt ansikte! Det är ju fan synd om henne! Sånna personer som tror att dom är typ bäst och perfekta och som är det motsatta dom kan man ju bara tycka synd om.
Den ända saken jag respekterar henne liiiite för är att hon är ärlig, men hon skulle ju kunna utraka sig liite mer vuxet, jag menar hon är ju typ.. ja jag vet faktist inte men hon måste ju vara över 20 i alla fall... och då ska man ju inte utrycka sig som en omogen 13 åring som börjat få PMS!

UGLY Kissie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0