Få fin hud

Det här fottot tog jag idag. Utan någon foundation (har lite puder på några finnar), och jag tycker jag har okej hud, lite prickar och finnar. Men det man inte ser är att jag har väldigt trro hud, och det är jätte jobbigt men jag tror att det är för att det är för övergången från vinter till vår. Men jag har haft mer prickar och finnar och det var när jag inte tvättade mitt ansikte varje kväll och slutade använda foundation och började använa puder.

Det jag gör för att få bra hud:
- Tvättar ansiktet VARJE kväll
- Använder ALDRIG foundation
- Använder bufasin (finmedel finnas på apoteket)
- Pealar ansiktet då och då
- och såklart använder bodybutter (kanske borde använda ansiktskrämer istället)

Det jag ska göra dör att få bättre hud:
- inta klämma finnar (det gör jag mycket)
- vänta tills det har blivit sommar då kommer nog min hud"förändring" vara över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0