Shopping i Skärholmen, idag igen

Var i Skärholmen och shoppade idag igen fast idag shoppade jag bara åt mig själv, och var inte med Annik och Clara utan Alexandra. Det finns så mycket just nu jag vill köpa men det jag allra hällst vill köpa är en SKIT snygg jacka som jag ÄLSKAR den är röd och finns på Oasis London. Jag måste köpa den jag brukar aldrig passa i kappor men den var riktigt snygg! MÅSTE MÅSTE MÅSTE HA DEN! Sen var jag också och kollade på mobiler och jag är nästan helt säker på att jag vill ha en Experia mini pro, jag skulle vilja ha en Iphone 4 men den är så dyr och jag vill ha ett tangentbord.
GUD! Min brorsa skulle köpa en julklapp till mig idag, jag är ganska nervös... han är inte världens bästa på att öpa presenter men jag får le och tacka ändå ;P

Otroligt sexig min jag gör! ;)

Min framtida mobil <3

Alexandra ville inte bli fotad, synd du är jus SÅ söt :)

Det här vad det jag köpte!
2 BHar från New Yorker, 2 2-pack strumpbyxor från H&M, 2 kjolar GinaTricot, 2 ögonskuggor Viva la Diva


Kommentarer
Postat av: Clara

Hallå klara vi måste ha synkade hjärnor!!!!!! Asså igår bestämde jag mej precis för att köpa en likadan!!!! :S

2010-12-13 @ 08:49:52
URL: http://claramidos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0