Livet rullar på som det ska

Har en helt ledig kväll ska inte göra något annta än att slappa så just nu har jag suttit framför datan och kollat film i säker flera timmar det är därför jag gjort sååå många inägg på bloggen idag och igår, men men jag förtjänar det jag har jobbat bra i skolan på sissta tiden. Hoppas bara att jag får högt betyg.

På torsdag kommer Julianummret som jag ska vara med ut! en 16 alltså!

Septembers Mikrofonkåt ärr så jävla bra jag älskar den och blir alltid så pigg och glad av den!

Låten passar bra in på mitt liv! Soon to be a star!


Kommentarer
Postat av: Clara

Synd att du inte kunde (?) komma på min lucia, jag ÄGDE!!!!!!

2010-12-13 @ 22:08:44
URL: http://claramidos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0