Betygen Höst terminen 2010

Folk kanske inte tycker man ska lägga ut betygen men jag gör det ändå!
Idag fick jag mina betyg, eller jag var sjuk... så min mamma fick hämta dom. Jag blev ganska nöjd. Idrottsbetyget är otroligt orättvist jag är helt klart en VG elev. Jag får bara sämre betyg för att jag har varit sjukanmäld för mycket, men det var inte så mycket. Man ska ju bli bedömd på det man gör där och jag har gjort bäst i hela klassen och har ALLTID haft med mig idrotts kläder. Slöjden fattar jag inte hellar... jag har jobbat bäst av alla eller tillsammans med en annan :) så det fattar jag inte heller... Musiken har vi typ inte gjort något i för våran lärare är alltid sjuk eller ställer in och det är ju inte mitt fel. Religon har vi aldrig läst så det har jag inte IG i även fast det typ står det. Bilden har jag nog redan berättat om...
Annars är jag nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0