Hello Hollywood

Hej jag har typ inte berättat det här för någon förutom för dom som kollar på min Youtube och ju för sig på facebook också men då har jag inte skrytigt och när jag berättade för alla på facebook så sa jag bara att jag skulle åka till LA, så nu ska jag berätta allt och skryta!
Jag ska till Hollywood och träffa agenter och provspela för dom och om dom tycker att jag är bra så får jag en agent!!! Sen ska jag också få teaterlektioner och en/ett fotoshoot alltså jag ska bli sminkad och bli fotograferad! Sen ska jag shoppa, MYCKET! Det här är så spännande jag vill bara skrika! Men jag måste gå ner i vikt så mycket jag menar i Hollywood är dom skit smala ju!
Hoho det är en livschans!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Klara Gadd

Det här kommer ni få veta mer om!

Kram Klara Gadd

2010-04-10 @ 18:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0