2 castings

Jag har börjat söka efter skådespelar audisons igen, det har jag gjort i ungefär 3 månader nu, den senaste gången jag var på audison var för typ 1 år sen och den före det var när jag gick i 6an, men idag var jag i alla fall på 2 audisons, båda var för långfilmer, drama. Det gick nog ganska bra tror jag kommer få svar från den första om en vecka och den andra om ett par veckor till månader. Så jag får se om jag går vidare.
Jag är ganska stolt för att den första audisonen var bara för 10 st utvalda personer och jag var en av dom :) det var 10 av ca 1400 personer.
Man får en sån kick av att gå på audisons! Jag tycker det är väldigt kul, men man önskar nästan alltid efteråt att man ska få göra om den och göra bättre, prestation ågest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0