Vara med i Förkväll


Jag kanske ska få vara med i förkväll! Det är inte helt klart än men dom vi partade med på TITAN (dom som gör Förkväll) sa att dom tyckte att vi borde få vara med, det är jag och min pappa som ska vara med, jag är inte riktigt säker om jag får säga vad vi ska vara med för, men det kan nog bli kul!
Jag och pappa var i alla fall på TITANS kontor och pratade med en kvinna som hette Matilda och sen en man som jag inte kommer ihåg vad han hette. Det var ett trevligt kontor med två hundar i receptionen! Kanske borde ha tagit några bilder men jag glömmde men kommer defenetift ta bilder om vi kommer med på tv, och det värkade ju som om det var väldigt stor sannolikhet att vi skulle komma med.
"Vi har med oss Klara Gadd och Olle Berglung" hihi!

Jag hittade en bild på receptionen och soffan där vi satt och väntade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0