Min nya blogg

Nu har jag gjort en ny blogg, tänkte börja på något helt nytt och fräscht. I min nya blogg tänkte jag hålla mig till en "blogg-plan" eller ett "inläggs-tema" alltså jag tänker lägga in inlägg då och då kansek ett per vecka eller så och skriva om det har hänt nått nytt och spännande, men om det inte har hänt något så kanske jag bara skriver om mina planer eller om sånt som ska hända, så det kommer alltså inte bli så mycket vanlig vardag (tror jag) utan om händelser men det kommer bli vardagsaker också men då planerar jag att skriva om lite roligare vardags saker.
Jag gör den här bloggen för att folk ska veta men jag är, jag kommer inte att ljuga jag kommer vara 100% ärlig, och så att ni får veta vad som händer i mitt liv.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0